GWARANCJA I REKLAMACJE

Szanowni Państwo,

Sklep DoGotowania.pl sprzedaje produkty za pośrednictwem Internetu. Wszystkie Produkty oferowane w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora, ważną na terenie Polski. Jeśli po otrzymaniu towaru, stwierdzą Państwo, że uległ on zniszczeniu podczas transportu lub nie działa, prosimy o skontaktowanie się z naszym sklepem, za pośrednictwem poczty-mail na adres reklamacje@dogotowania.pl. Podstawą rozpatrzenia reklamacji w ramach udzielonej gwarancji jest dowód zakupu towaru, czyli paragon fiskalny bądź faktura VAT, numer zamówienia, imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz opis usterki. Po otrzymaniu od Państwa reklamacji drogą mailową, skontaktujemy się jak najszybciej w celu rozwiązania zaistniałego problemu.  Odpowiedzialność z tytułu udzielonej gwarancji ograniczona jest do wysokości wartości towaru wskazanej na dowodzie zakupu. Gwarancja obowiązuje tylko i wyłącznie wtedy, kiedy towary są użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem oraz zasadami określonymi w instrukcji obsługi doręczonej wraz z towarem i może być zwrócony pod warunkiem że jest on kompletny, nie nosi żadnych śladów użytkowania oraz pozostaje w oryginalnym opakowaniu. Bardzo prosimy o otwieranie paczek w obecności kuriera.Jeżeli uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru paczki od kuriera, nie zostanie spisany protokół szkody lub data i godzina sporządzenia tego protokołu nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki wpisaną na liście przewozowym wszelkie reklamacje nie zostaną uznane.

Procedura reklamacji towaru:

  • Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez sprzedawce (F.H. GLOBAL KITCHEN) zgłoszenia konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru,
  • Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony, wydrukować i wypełnić, zeskanować, następnie przesłać na adres e-mail: kontakt@dogotowania.pl
  • W chwili otrzymania formularza reklamacyjnego skontaktujemy się z Konsumentem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki po stronie sprzedającego!!!!!!)
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby F. H. GLOBAL KITCHEN UL. MIECZEWSKA 63, KAMIONKI 62-023.
  • Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez sprzedawcę odeślemy naprawiony lub wymieniony towar na koszt sprzedającego na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  • W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa sklep dogotowania.pl zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty sklepu lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
  • W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.

Informacje szczegółowe:

  • Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie.
  • Nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Kurier wysyłany po odbiór uszkodzonego towaru jest opłacany przez sklep dogotowania.pl. Sklep ponosi również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru
  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty papierem, folią i włożony do kartonu (pierwotnego), tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz ksero dowodu zakupu, w przypadku braku dokumentu zakupu prosimy o kontakt ze sklepem w celu przesłania duplikatu dowody zakupu.
  • Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego.

 

Formularz reklamacyjny  


X Zapisz się na newsletter
ODBIERZ SWÓJ RABAT
10 zł
Niespodzianka! Dołącz do kuchennego
świata pełnego nowości, zniżek
i barwnych inspiracji ze sklepem
www.dogotowania.pl
Bądź na bieżąco i odbierz zniżkę na pierwsze zakupy (min. 99 zł) w naszym
sklepie internetowym